<

Tuesday, November 13, 2007

my HERO, happy biRtHdAY to you

今早寄了个很逊的短讯 "Good morning. I think today is your birthday right? Saw the date from TV Mobile and found out it's familiar. Happy Birthday to you"。
是的,很多时候我忘了给朋友生日祝福只因为我不知道当天的日期。
若不是因为我朋友的生日我其实从来都没用心去记住我那超级无敌偶像的生日,也是同一天。Kimura san, 生日快乐。
期待11月22号跟我的HERO见面。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home