<

Friday, September 08, 2006

我的青春呐

今天正式踏入我在这工作第六年的第一天.
2000年9月7号, 菜鸟一名的我傻傻的来到这里.
那时候很年轻罢了, 才23岁.
光阴.... 带走我的青春.

前几天那个年轻我3岁的软件人叫我姐姐
今天改口叫我大姐
同事说他可能"再几天后叫你大妈, 阿姨!"
年轻我3年罢了嘛, 很厉害啊?

一年前拿了那5年服务奖 (5 years long service award) 后以为我就会离开
结果 我还在.

明年今日 我还会在这里吗?
...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我是2001 五月八號 老板那天剛問how long have u been here, oh 5 years?
也真的不知覺的 快樂不快了在這里過了五年

8:54 AM, September 09, 2006  
Blogger fishead said...

哈...
也不懂是幸或不幸 我拿那 long service award 的时候刚好第一次department meeting 在城中大某酒店. 平时没去会议的人都踊跃出席. then my name was called to the stage to get the $$...
过后很多人都过来跟我讲"哇 你5年了啊"
sound like "you so old already"...

11:19 AM, September 09, 2006  
Anonymous Anonymous said...

打从心底佩服你们可以为公司“卖力 ”这么久,鱼,你好,我是紫,这是我第一次来你家。以后会常常“不请自来” ;p 呵呵。。。
happy weekend ;>

11:25 AM, September 09, 2006  
Blogger fishead said...

no prob.. you are welcome to be here.. anytime..

just to say, there's up and down to be in this company. good and bad.
that're moments where i really satisfied with what i done here. eg, the feeling seeing my products launched in market, telling my frens "hey, this is my tv!"
haha

12:08 PM, September 09, 2006  
Anonymous Anonymous said...

你享受着,所以任何艰难都值得 ;〉
周末愉快

1:11 PM, September 09, 2006  

Post a Comment

<< Home